петак, 15. јун 2012.

L'Oreal Professionnel Absolut Repair sprej

Naziv je predugačak, ali ovo je suština. U pitanju je L'orealov sprej za vrlo oštećenu kosu iz njihove profesionalne linije serie expert. U naslovu su još i reči poput cellular i lactic acid. Pored spreja, u Absolut repair kolekciji se nalaze i šampon, balzam, pakovanje, mleko za kosu, serum i balzam u funkciji šampona. Što se tiče kolekcije, odlična je. Pored ovog proizvoda, koristila sam i pakovanje iz iste linije, a probala sam i šampon i balzam za farbanu kosu (linija Vitamino Color) kao i Mythic Oil i svi su odlični. Moje generalno mišljenje je da L'oreal ima fantastične profi proizvode i mislim da će se retko ko razočarati kad ih proba. Sad nešto o samom spreju:
Prvo da krenem od mirisa. Pošto ne znam da ga opišem, miriše kao i pakovanje iz iste linije, miris je lep, blag, ali ne zadrzava se u kosi. Na boci piše ovo: The lightweight formula with Lactic Acid, revitalises damaged hair, making it easier to blow-dry. Hair feel stronger, more supple and looks shiny as if transformed. Lactic Acid is able to create saline bonds between the keratin chains exposed in the cortex of damaged hair fibres. Directions for use: Shake before use, Spray onto shampooed towel-dried hair or dry hair. Do not rinse. Blow-dry as usual. Do not spray towards the eyes. In case of contact with eyes, rinse them immediately. Exclusive to your professional hairdresser.
Boca je dobro zaštićena a raspršivač je odličan. Ja ga nanosim ovako kako je opisano, dakle kad operem kosu, naprskam na krajeve i malo na sredinu kose i sačekam par minuta da se upije a potom se isfeniram. Osnovna namena mu je zaštita od toplote, kao i obnavljanje oštećene kose, što su i razlozi zbog kojih sam ga kupila. Što se tiče ovih funkcija, oduševio me je. Često se feniram, skoro uvek, tako da mi je trebalo nešto da malo zaštiti kosu i ovo obavlja posao i više nego dobro. Nemam toliko oštećenja kao ranije, a i fen mi više ne šteti toliko. Ipak, nije baš čudotvoran, recimo ako vam je kosa suva, neće mnogo pomoći, ali što se tiče oštećenja, odličan je. U svakom slučaju, preporučujem ga od srca. Ocena: 5

2 коментара:

  1. To sam zaboravila :/ kupila sam ga na feelunique.com i placen je 14.29e. Ima ga sigurno u salonima koji rade sa Lorealom, ali nisam sigurna za cenu, mada je verovatno nesto preko 1500

    ОдговориИзбриши