петак, 17. август 2012.

Tigi Bed Head Colour Goddess šampon

S obzirom na to da je leto, nekako sam lenja da pišem, ali već dugo planiram da napišem recenziju o ovom šamponu, pa da počnem :) Ovaj Tigi-jev proizvod, iz linije Bed Head, namenjen je farbanoj crvenoj i braon kosi. Može se kupiti u salonima, Unitechu ili preko neta (feelunique ili lookfantastic sajtovi), a cena mu varira. U online radnjama je oko 10e, ali s obzirom na kurs, na kraju je svejedno da li ćete naručiti ili kupiti kod uvoznika. Moj je kupljen u Unitechu za oko 1300 dinara. Šampon je spakovan u tubu od 250 ml, a evo i šta proizvođač kaže: 

Keep those rich caramel brown & spicy red hues as delicious as the day you put them in! TIGI Bed Head's Colour LockDown Technology protects colour vibrancy longer. Not only does it shield from untimely colour loss, this sulfate-free shampoo smoothes & shines while helping to protect against UV damage. Your hair will leave them mesmerised!

 Takođe obećavaju i hidrataciju, kao i jako čuvanje boje. 


Moje mišljenje: Prvo, jako mi se dopada miris :) ne znam da li bih pre oprala kosu ili popila ceo sadržaj :D ali miris je divan, prava čokolada, a tako i izgleda, kao topljen slatkiš. Koncentrovan je, pa je potrebna mala količina za jedno pranje, recimo veličina klikera. Ja kosu uvek šamponiram dva puta, pa i pored toga, jedna tuba mi traje već dosta. Da napomenem i da, za jedan šampon bez sulfata, odlično peni. Medjutim, razlog zbog kog ga neću više kupiti je taj što mi se kosa već zasitila, iako mi je ostalo pola boce. Prvih nekoliko puta je sve bilo u redu, kosa je stvarno izgledala sjajno, mekano, nahranjeno, super. A sada kad je operem, nema ni traga od sjaja dok ne stavim druge proizvode, nekako je isušena, a i teme mi je osetljivije. Jedino što čuva boju i dalje. Da li ste probali ovaj šampon i kakvi su vaši utisci? :)


2 коментара:

  1. Nisam probala, možda bih ga uzela zbog tog čuvanja boje jer mi stvarno treba tako nešto :)

    ОдговориИзбриши
  2. This sounds like a wonderful product, the smell especially:)
    http://www.opinionatedaboutopi.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши